@ work

Sitter på jobbet. Övertid till 23.30 ikväll.
Upp och släppa ut hästarna imorgon. Snark vad trött jag kommer att vara.
Slapp ju dock släppa ut idag, för K´s häst hade fått kolikkänningar så hon tog ut dom själv eftersom hon ändå skulle vara uppe. Skönt att slippa men tråkigt att pållen skulle må dåligt, är dock bättre nu!
Har fyllt i papprena som ska till länsstyrelsen idag, ska lägga dom på lådan imorgon. Sen är det bara att vänta på att deras beslut ska komma och sedan ringa veterinären. Känns jobbigt...men på nått sätt också bra..

Höll på att få en hjärtattack idag då jag körde alldeles för fort på 50 väg och upptäckte att jag hade polisen bakom mig. Men som tur är hann dom nog inte märka det för dom stannade mig inte. Phu! Hade inte varit roligt med böter...

Men idag är fortfarande ingen bra dag...

Kommentarer
Herr E

Usch för dåliga dagar.

Datum: 2009-05-17 Tidpunkt: 20:46:47
Blogg/URL: http://www.ejrevi.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0