Vi ses imorrn

Har varit hos min älskade från halv 6 till 9 ungefär.
Suttit i hans box medans han åt sitt hö. Ja han gav mig en massa hö i håret och knät också.
Han var så mysig och stoppade ner huvudet mellan mina lår och stod så jättelänge. Så brukar han inte göra!
Puffade massa på mig också. Jag fick pussa honom och krama honom nästan hur mycket jag ville, det brukar han inte heller ha tålamod till så det kändes skönt.

Tvättade svansen så den är alldeles vit nu. Klippte av en slinga som jag flätade också..

Massa morötter fick han med! Också fick vi besök av M&M (jobbarkompisar) det var roligt!

K visade mig vars graven blir. En mysig plats i skogen...han som älskar skog..blir perfekt..

Hade kunnat sova i hans box inatt om jag fått..ville inte åka hem..

Kan inte förstå att det var sista gången jag sa, "Godnatt Dutt, älskar dig vi ses imorrn".....................

Kommentarer
Anonym

Hoppas ni får ett lika fint och lugnt avsked som jag fick ta av Flamman när jag följde honom mot gränslandet, håller tummar och du vet att jag har er i mina tankar..

Gråten vill inte ta slut, och hör ju hur trött och slut du är, vi ses senare imorgon...



Älskar dig, du är så stark och duktig min älskade dotter!

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 22:39:15
Bokmalen

Det kändes bra att få träffa honom även om det var en kort stund...

Jag tänker på dig å lider med dig!!

Stor Kram, Maria å M oxå

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 23:15:39
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0