Vanilla Coke

Lillebror är överlycklig för han upptäckte att det fanns Vanilla Coke på hamburgerstället där vi åt. Så som den snälla syster jag ibland kan vara gick jag och inhandlade 2 stycken såna.
Så nu har han nått att njuta av en liten stund iallafall.
Blev en supergod burgare idag, ursch så mätt man är. Sen gick vi på Pressbyrån och inhandlade Aftonbladet, Expressen och kaffe.
Nu är det åter sängläge framför tv och dator som gäller, och här lär vi väl ligga tills H kommer hem.
Vid 19 tror jag vi skulle bege oss ut till flygplatsen.
Det är ganska tråkigt att bara ligga här, men det är dåligt väder ute idag och ingen har någon riktig lust att göra något heller. Känns onödigt att ta tunnelbanan in till stan när ingen av oss har några shoppingpengar, och gå ut och gå i regn kändes inte heller allt för lockande direkt.

Jag sitter och surfar runt bara men det börjar också bli rätt tråkigt. Imorrn får jag äntligen jobba igen, känns skönt! Börjar bli lite rastlös nu faktiskt. Hoppas på att få jobba i helgen också!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0