Uppe med tuppen

Uppe med tuppen och släppte ut hästarna, fint väder så det gick megafort. Trött dock och känner att huvudvärken är på G. Suck.
Ska faktiskt ta och lägga mig en stund nu så kanske den går bort. Sen tänkte jag hinna med en promenad också innan det är dags att packa och bege sig till J för där ska mamma hämta upp oss och skjutsa oss till flyget.
På måndag är det äntligen Metallica och jag längtar.
Ska bli skönt att åka bort ett tag!

Fick ringa och spärra mitt Visa-kort igår, jag kan verkligen inte hitta det. Spårlöst försvunnet. Dyker väl säkert upp nu bara för att jag spärrat det.
Men det är så krångligt att måsta ha kontanter, jag hatar det. Måste leta efter min börs för annars lär jag väl tappa pengarna också, vore typiskt mig.
Undrar hur mycket man ska packa för några dagar i storstaden?
Måste fundera på det. :P

Men nu blir det sängen en stund också hörs vi väl när jag kommer hem. Eller så får ni slå en pling på mobben! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0