Semifinal! och lite annat..

For när natten kom ikväll också, orkade inte vara kvar. Sjukt less. Än fast jag inte riktigt fattat att det är helg eftersom jag varit ledig 2 dagar denna vecka. Känns som att jag ska jobba imorrn också.
Men det ska jag ju inte, för jag ska ju träffa min mamma! <3

Ska få jobba övertid på söndag. Blir kalas. Visserligen bara 5½ timme men, det är bättre än inget iallafall. Nu ska jag bara grunna på om jag ska ta den i tid eller pengar. Är ju så roligt att få pengar, men samtidigt är det skönt att ligga plus på flexen. Vet ju om att jag kommer måsta vara lite ledig framöver, lillebror tar ju studenten bla.

Sverige vann med 3-1, så imorrn blir det semifinal och självklart kommer jag bänka mig framför tvn då! :) Blir säkert svårt för Sverige att vinna men det är ju hockey iallafall och det är roligt att titta på!

Men nu kanske man ska ta och göra nått annat än att sitta vid datorn. Sova borde ju vara en bra idé, men naturligtvis är jag pigg nu när jag slutat jobba. Haha!

Kommentarer
vansinnet

Ja fy också. Igår när vi skulle bestäma datum frågade elsk vad jag tyckte om måndag 11/5. Då kändes det som om det baragick sönder inom mig. Det är hennes födelsedag!

"Inte måndag" sa jag bara.



Man får sån panik. Va ska man göra? När dom är borta? Hon har ju varit en del av mitt liv så länge. Det finns i mina rutiner att ta hand om henne, tänka på henne, oroa mig, planera höhämtning, foderinköp och skoning.. Vad ska jag göra när det inte behövs längre?

Datum: 2009-05-08 Tidpunkt: 08:22:25
Blogg/URL: http://htp://emilystighall.blogspot.com
Hästpassion

sv: Tack ändå! Jo, minst sagt förståeligt ;-)



Det var min pojkvän som blev misshandlad. En av de grova misshandlarna under den våldsvåg som det skrevs om mycket i tidningarna förut.

Datum: 2009-05-08 Tidpunkt: 22:47:40
Blogg/URL: http://hastpassion.blogg.se/
Mamman

Jag älskar dig med, tack för igår, -det blev en riktigt bra "mamma-beffa" stund...



<3

Datum: 2009-05-09 Tidpunkt: 08:03:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0