Seg kväll

Riktigt seg kväll ikväll. Men som tur är ska det köras natt här så man kan knata hem tidigare.
Då ska jag ut och gå! I know, jag är knäpp, men jag orkade inte tidigare idag.
Var och spanade in Media Markt nämligen. Fanns ju massor man ville ha. Framförallt rosa saker ;) I love pink! Haha.

Imorrn är det innebandy och sen jobb, och sen är det helg. Fast jag har anmält mig frivillig till att jobba söndag om det behövs fler folk. Hoppas på det, lär behöva alla övertider jag kan få, dessutom kommer ju då den övertiden på lönen man får i juni, så det behövs ju både till flytt och till semester.

Kanske man har tur att det blir någon fler frivillig övertid också, så kanske man kan få ihop 4 st den här månaden med!
Har ju dessutom varit ledig 2 dagar på kvällsveckan och sen blir det ju eventuellt en dag till den här månaden, beroende på när det är dags för Dust.

Vad gör alla ikväll? Tycker det är riktigt dött med kommentarer här nuförtiden! (Fast några flitiga finns det ju, tack!)

Kommentarer
Hästpassion

sv: Absolut ingen orsak.



Nu är det är Hästpassion för fulla muggar :-)

Datum: 2009-05-06 Tidpunkt: 23:09:22
Blogg/URL: http://hastpassion.blogg.se/
Bokmalen

Vi har varit å hälsat på våra arbetskamrater å deras lilla bebbe!! Åååå, så söt den lille är! Höll honom bra mycket å man blir ju så sugen... Tog en massa bilder på honom oxå! ;)

Kramen, Maria

Datum: 2009-05-06 Tidpunkt: 23:37:29
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0