Rygg&axlar

Blev ett kort men ganska intensivt gympass iallafall.
Körde Crosstrainer som uppvärmning och sen rygg och axlar.
Mina axlar bränner nu, jag lär ha träningsvärk imorgon.
Herregud vad fort man tappar när man inte varit på gymmet på ett tag.
Måste försöka ändra på det, bara tiden räcker till.
Är ju så mycket enklare att bara gå ut och gå eller springa.
Men det löser sig väl sa han som sket i vasken... :P

Skönt att ha startat veckan med träning iallafall, nu känns det som att man har gjort sig förtjänt av ägg och the och sen sova!

Kommentarer
vansinnet

Var kommer han at ligga någostans? Loppan kommer att ligga på ridskolans begravningsplats några hundra meter från stallet. Där ligger redan fyra hästar, varav en var hennes polare Roffe. Där får hon det bra.

Jag kommer att ta spruta, tycker bult känns så brutalt även om det säkert inte är det. Har varit med och avlivat en häst förut med spruta och det gick så bra och var så fint. Jag ska ha med mig min bästa kompis Emma vid tillfället. Hon är praktiskt lagt och vet hur det går till, så om jag inte pallar så kan hon ta över och sköta ruljansen. Allt det praktiska är så gott som klart, nu undrar jag bara hurfa jag ska klara av det?

Datum: 2009-05-11 Tidpunkt: 20:49:13
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0