Rastlös.. ?

Jag känner mig rastlös på något sätt, får ingen riktig ro i kroppen.
Fast samtidigt orkar jag inte göra något heller känns det som, är alldeles för trött och less och ont i skallen för att ta mig för nått mer än en promenad kanske.
Ska försöka ta mig ut på en promenad innan kvällen är över faktiskt, skulle vara skönt. Vill egentligen springa men det lär inte fungera med huvudvärken direkt. Suck.
Alltid är det något som ska sätta käpparna i hjulet.

Finner ingen riktig glädje känner jag. Det mesta känns motigt...

It burns, it rips, it hurts..

Kommentarer
Bokmalen

Nä, vad tråkigt att du inte mår bra!! Vi ska ner på kulturnatta ikväll, för att kolla in lite vad det är för något!!

Hoppas du mår bättre snart!

Kramen, Maria

Datum: 2009-05-22 Tidpunkt: 19:35:07
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0