Pisskatt

Förresten så tror jag att allt helvete som finns händer just nu. Hela fucking livet är upp och ner och jag tror att inget går min väg, absolut inget.
Zelda åker tillbaka till pappa ikväll. Hon kissar fortfarande inne så det fungerar inte. Nu hoppas jag bara att inte Vicky tar skada av det, det skulle liksom vara droppen i bägaren.

Jag kan inte precis påstå att jag är lycklig just nu.
Hjärnan går på högvarv dygnet runt och jag kan fan inte ens få vara ifred i sömnen, för då drömmer jag mardrömmar.

It burns, it rips, it hurts.

Kommentarer
··•♦ MONIXX ♦•··

Men fy vad tråkigt för er att det inte fungerar... Lider med dig.

Man blir ju så arg, besviken och ja.. förbannad?

Suck.. hoppas att det löser sig.

Kram

Datum: 2009-05-26 Tidpunkt: 00:01:36
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0