Om allt och inget...

Har varit och hämtat massa kläder och skor idag. Jeeesus vad skor och kläder jag har, än fast jag tycker att jag INGA har. Konstigt det där?
Fi har hjälpt mig sortera ut en massa iallafall. Jag hamstrar ju allt som sagt, så hon behövdes verkligen. Blev väl en sopsäck som ska bort. Fast då har vi inte kollat igenom skorna ännu, haha. Det lär bli ÄNNU svårare!

Får väl försöka rensa en omgång till sen kanske när jag flyttar in. Har jag inte använt kläderna på 2 månader då så lär jag väl inte använda dom sen antar jag. Men jag har så svårt för att skiljas från saker!

Iofs är det ju roligare att köpa nytt, och för att nytt ska få plats så borde man ju slänga gammalt som inte används. Suck!

Nu har vi ätit middag och tar igen oss lite innan det är dags att åka till stallet och ta in hästarna. Sen hade vi tänkt att vi skulle träna, och sen blir det väl till att stupa i säng. Den här dagen har varit sjukt jobbig på alla sätt och vis och jag vill bara att den ska ta slut NU!

Imorrn ska jag hälsa på hos M&M iallafall. Blir trevligt! Ska få låna Twilight-serien som jag inte läst ännu. Hoppas jag lyckas få tid att läsa bara! ;) Verkar ju ha stora problem med det där med tid jag, tyvärr har ju dygnet bara 24 timmar och man måste ju sova också.

Känns som att det är alldeles för mycket som hänger över mig just nu, allt är sjukt jobbigt.
Min älskade Dust, nästa vecka har vi varit ett par i 11 år. 11 ÅR! Jag vill inte att dom åren ska ta slut....

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0