Morgonpigg?

Uppe med tuppen idag, morgonutsläpp av pållarna.
Gick bara fint faktiskt, var lite orolig att jag skulle behöva klä på dom för det skvittrade lite på vägen dit men ute i Stöcke så var det fint så dom kunde gå ut nakna. Skönt, då går det fort!

Nu är Beffa trött och ska hoppa i säng en stund. Sen får vi se vad dagen bjuder på!

Hoppas på en trevlig kväll ikväll iallafall, men imorrn är det upp tidigt igen som gäller. Också övertidsjobb på det!

Kanske man tar sig ut på en joggingrunda idag, det vore skönt. Iallafall om jag kan få sova lite först, annars kommer jag nog inte orka med någon motion direkt. Känner mig helt väck i skallen.

Så nu kallar sängen på mig!

Kommentarer
stockholmsjenna

skönt att sova en stund :)

Datum: 2009-05-16 Tidpunkt: 18:12:21
Blogg/URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0