Gick bara fint..

Gick bara fint att flyga hem igår. Fick skjuts till Arlanda av snälla H. Vilken tur att vi slapp krångla med tunnelbana och grejor, så himla skönt.
Kändes skönt att komma hem samtidigt som man önskade att man kunnat stanna kvar. Var så mysigt att vara där nere!

Uppe med tuppen idag, ganska trött. Har släppt ut hästarna vilket gick bra. Fick världens mysigaste puss av världens mysigaste Dust. Hans mule var så himla varm och go imorse och luktade sådär underbart. Mmmm. Min Dust! <3

Snabbade mig hem så jag kunde skjutsa S till skolan, tänkte att hon skulle slippa gå i regnet!

Fick börja morgonen med att ta mig till OK och fylla luft i ett däck, har typ pyspunka. Suck. J ska hjälpa mig fixa iaf, så snällt!

Nu är det tillbaka till vardagen med jobb och allt vad det innebär. Suck.

Hade tänkt försöka ta mig ut på en prom/jogg-runda. Får se om jag kan motivera mig själv till det.
Ska först lägga in lite nya låtar på Mp3n hade jag tänkt så jag har nått bra sällskap!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0