Dagen i stort sett..

Valborg blev riktigt trevligt. Tack söta Fi och R för att ni drog med mig!!
Jag och Fi hade det riktigt trevligt i bilen påväg ner också. Lyssnade på Volbeat och sjöng för fulla muggar, hahaha :P

Idag har jag varit på bio, såg Wolverine. Den var skitbra tyckte jag! Trevligt trevligt.

Har kollat på 2 st lägenheter idag också och jag har bestämt mig för den ena om jag får den! Det är inflyttning 1 juli på den så det blir nog bra. Den skulle vara mindre än den första jag tittade på men den kändes faktiskt större på något sätt.
Som tur är så är det ett sovrum också och det gillades. Vill inte ha sängen i vardagsrummet känner jag!

Så det är bara till att hålla tummarna nu!!

Om Dust så kan jag bara säga att min stallägare är GULD! ♥ Hon ska nämligen undersöka om jag kan få begrava honom hemma hos dom. Det känns såå bra för mig! Jag klarar verkligen inte av att skicka honom på någon lastbil, jag kommer att vara nog trasig ändå som det känns just nu.. Fy fan. Förstår inte hur jag ska klara det men...jag tror jag måste...

Imorrn sätter vi oss på flyget ner till Sthlm för att spendera helgen där och för att på måndag äntligen få se på Metallica! Ska bli sjukt roligt och jag längtar som en tok!
Sen väntar 2 kvällsarbetsdagar och sen är det helg igen, känns konstigt!

Men nu ska vi gå ut och ta oss en promenad, annars hinner jag ju inte med all "träning" som jag tänkt den här veckan! :)

Vad gör alla ikväll då?

Kommentarer
vansinnet

Ska du flytta själv?

Datum: 2009-05-02 Tidpunkt: 07:08:31
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Gunilla

Åhh va jobbigt med Dust...

Men jag förstår dig. Det är inte kul att bara ha häst att "sköta om", svårt att motivera sig.



Kramar!!



Datum: 2009-05-02 Tidpunkt: 07:49:12
Blogg/URL: http://curant.blogg.se/
vansinnet

Vad jobbigt, jag är verkligen ledsen för er skull. Ni verkade ha det så bra. Men det är klart, man skriver ju inte ut alla sina problem på bloggen direkt.

Datum: 2009-05-02 Tidpunkt: 10:23:00
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0