Beffa @ work again

Så är man på plats på jobbet då. Kändes tungt idag, det är ju så fint väder ute.
Inte har det blivit mycket gjort idag heller. Sov typ hela förmiddagen i princip.
Men Fi och jag har rensat mina skor iallafall, det var ju några som fick ryka åteminstone. Man kan ju inte spara allt!

Har hittat mitt skattemärke iallafall! Det låg hos Fi i en tidningshög. Snacka om tur! Så Fi skulle sätta den på min bil nu, också skulle hon posta brevet till Länsstyrelsen åt mig.

Nej, dags att jobba. Tur det är fika snart...

Kommentarer
Sofie

Ditt brev är postat =) Jag är lite depressed strul med jobbet. Kan du inte komma hem snart!?

Datum: 2009-05-18 Tidpunkt: 20:10:20
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Maria H

å men gud va tur du påminde mig... skattemärket ligger här nånstans... sedan ett tag tillbaka... i röran.... suck!

Datum: 2009-05-18 Tidpunkt: 23:25:21
Blogg/URL: http://www.legendier.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0