att vänta..

Det är jobbigt att inte veta att det säkert blir av i morgon.
Att gå och gruva sig också kanske det visar sig att jag får några extra dagar med honom.
Fast då måste jag gruva mig ännu längre.
Vi har iaf fått godkänt för begravningen. Så det hänger bara på om grävmaskinen och karln har tid i morgon eller inte.
Annars måste jag flytta fram det..
Visst vill jag gärna ha fler dagar med min älskade, men nu är det såå jobbigt när man bara väntar.

Jag har faktiskt sovit inatt, men jag kunde inte gå och lägga mig förrän 12. Så nu har jag sovit ett par timmar iaf, men det känns som att jag skulle behöva gå i ide och sova i flera dygn.

Ikväll ska jag till Dust. <3

Kommentarer
vansinnet

Förstår precis. Jag ville att det skulle bli av så fort som möjligt, samtidigt som jag såklart ville att det aldrig skulle hända. Men det är ingen idé att dra ut på det, det blir inte lättare att göra det senare.



Sen när det väl var dags så fattade jag liksom inte att det skulle hända. Men det gjorde det.

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 10:14:15
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Bokmalen

Fy, vad jobbigt för dig!! Tänker på dig!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 12:42:07
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0