Äntligen kväll

Tog mig igenom kvällen utan att göra någonting i princip. Både sjukt nice och sjukt jobbigt. Man blir ju rastlös och tiden går så sakta också, samtidigt är det skönt att inte behöva jobba ihjäl sig ibland.
Fast det har bara strulat i princip också, så det är ju jobbigt.

Skrev ut Fi´s papper hon skulle ha också så hon fick dom till sitt seminarium imorrn.

Mina linser har jävlats i princip hela dagen. Fick lov att ta ut dom nu, suck. Jobbigt, gillar inte att ha glasögon när man ska träna och speciellt inte på innebandyn.
Det är nog bara att inse att jag måste ta och beställa nya linser. Suck, ännu en utgift. Det gillas ej!

Imorrn är det alltså innebandy och jobb som gäller. Sen är det HELG! Och på fredag ska jag nog få träffa min underbara söta världens bästa mamma! Det gillas.

Nej, nu ska jag dega lite innan det är dags för sängen!

Kommentarer
bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr

Datum: 2009-05-07 Tidpunkt: 16:45:43
Blogg/URL: http://www.lovemercury.se/2009/may/ny-tavling.html



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0