Tv-spels kväll i vårt vardagsrum

Nu dundrar det och lever om från vardagsrummet. Elsk och P har tv-spels kväll med nått nytt spel. Tjoho!
Haha.
Tror det kommer bli en lååång kväll, då jag vet att dom kan spela läääänge.
Känns ju surt att det var den här helgen jag skulle vara i fjällen. Men jag sa nej eftersom vi ju skulle på Metallica. Men jag hade ju kunnat åka!! Surt sa räven. Vad jag önskar att jag var där! Med alla roliga arbetskamrater...Suck.
Får väl sitta här, vid Elsk´s dator (eftersom min är helt störd nu) och dega..

Elsk följde mig till Dust iaf. Söta han! Dust var också söt. Jag fick en puss! Go-mulen han har..mmm!
Ska släppa ut på söndag, K tog ju min lördag förra helgen! Blir nog bara fint det..

Känner mig lite rastlös. Hade nog kunnat träna ett till pass idag med :P

Tyvärr så är ju soffan lite trång eftersom  kuddarna är på torkning...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0