Trött och hungrig

Trött och hungrig.
Ska väl ta och styra upp lite mat snart. Lutar väl åt pizzerian. Haha!

Sen så blir det väl en dusch och göra sig i ordning innan det är dags att åka ut till Globen.

Har just suttit och kollat på en film, den var ganska rolig. Minns inte riktigt vad den hette men :P Haha.

Vädret är dock grått och trist, ser ut som att det tänker regna när somhelst. Ingen snö iallafall! :) Inatt när vi åkte hem var det nollgradigt ute och då var ju klockan halv 4.
Så det är ganska nice!

Längtar inte hem till snön igen.
Men till kissarna och min Dust!

Kommentarer
britten

hur var Metallica .?

Datum: 2009-03-08 Tidpunkt: 18:01:49
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Anonym

Tycker faktiskt rätt synd om dig nu...

Datum: 2009-03-08 Tidpunkt: 20:34:20
Mamman

Det är bara bra med såväl kissar som med Dust, åsså sitter jag och väntar på att ni ska ringa i min favoritlåt ;-)

kramas

Datum: 2009-03-08 Tidpunkt: 20:34:43
Maria H

Äh, mitt namn föll bort! Det var jag!

Datum: 2009-03-08 Tidpunkt: 20:35:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0