Tisdagmorgon

Tisdagmorgon.
Sitter och dricker morgonens andra kopp kaffe.
Men borde slurpa i mig den snabbt, borsta tänderna och sticka till jobbet.
Vill att det ska bli fint väder idag!! Ingen mer snö nu tack.

Ursch vad mitt skavsår gör ont. Det blev ett ordentligt, inget litet rött utan ordentligt sår. Och jag har bara haft skorna sen jag var 16 och använt dom varje vinter. Haha. Mina fötter alltså.

Känns som att veckan kommer att gå fort. Och det är ju iofs nice eftersom helgen ska spenderas i Sthlm. Och jag längtar dit!!

Nej nu ska jag bege mig. Ha en bra dag!

Kommentarer
Curant

Tja! Har upptäckt att jag kan läsa bloggen på mobilen :-) Snygg tatuering!

Datum: 2009-03-03 Tidpunkt: 08:57:44
Bokmalen

Har jag berättat att Marcus oxå åker ner till Sthlm för att se Metallica!?? Han åker på fredagmorgon 07.00. Å åker hem på måndagmorgon krin nio. När åker ni??

Kramen, Maria

Datum: 2009-03-03 Tidpunkt: 12:17:06
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Bokmalen

Nä, han flyger!! Har då tagit ledigt fredag.

Hoppas du får en fin kväll!

Kramen, Maria

Datum: 2009-03-03 Tidpunkt: 16:09:42
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0