Svullet knä och mysfredag!

Mitt knä är inte så fint, det är ganska så svullet.
Gör väl inte så värst jätteont men det är lite svårt att gå..

Nu ska vi strax fara till E. Vi ska mysa mysa mysa, äta massa tacos och godis och se på film hela natten lång.
Det blir nog hur mys som helst.
På lördag blir det utgång, fast jag ska vara chaufför.
På söndag ska vi fira Paps.
Sen hade ju jag tänkt träna också men vi får se om mitt knä är fit for fight igen då.
Det skulle vara nice om det var det...smörjer med voltaren iaf, vet inte om det hjälper men..

Nej, ska ta och packa ihop mina grejjor så vi kan fara. Hoppas inte bilen frusit igen nu då, gick inte att låsa den igår :( Jag hade ju varit duktig och tvättat den ju. Varför ska allt jävlas??

Kommentarer
Anonym

Hoppas det snart blir bättre. Lät jäkligt härligt med myskväll.

Den 19e kommer jag nog till SURF och tävlar. Skulle va kul om du kunde komma o kolla så vi får ses.

Datum: 2009-03-27 Tidpunkt: 18:13:36
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Mamman

låter inte bra det där med ditt knä, att det är svullet etyder antagligen att det är en blödning därinne, så du får nog allt ta det lugnt tills det lagt sig, alternativt upsöka läkare på måndag och dokumentera skadan...



Ha så mysigt, jag har haft ett helt underbart dygn, dans, mys, shopping, prommis, solning... Imorgon väntar "paty-party" mera mys, längtar-längtar!

Datum: 2009-03-27 Tidpunkt: 19:50:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0