Sonisphere

Har varit och hämtat ut biljetterna idag. Känns riktigt nice att ha dom i sin hand! :)
Nu är det bara att se fram emot en otroligt rolig sommar! Jag tror nämligen att festivalen hamnar precis under semestern, men jag är inte säker.
Grabbarna har handlat middag till ikväll och lite lunch.
Funderade på om jag skulle åka ut till Dust redan nu men bestämde mig för att vänta med det tills efter vi tvättat. Så ingen tar vår tvättid.
Dessutom skulle K,M&P dyka upp snart och dom vill jag ju träffa!

Hittade ett par fina skor på stan men köpte dom inte. Hade bara 67 kr på kontot så. Glömt föra över pengar, eller snål rättare sagt :P De lär nog finnas kvar när jag får lön också så.
Däremot vann jag en auktion på tradera idag :) och köpte dessutom en MCS tröjja!

Kommentarer
Anonym

Hihi ja visst är de lite roliga. ;)

Datum: 2009-03-14 Tidpunkt: 16:34:29
Matilda

Det var jag som skrev precis. Haha

Datum: 2009-03-14 Tidpunkt: 16:34:51
Blogg/URL: http://showjumper.blogg.se/
sandrahedman - En ridsportsblogg

sv: Ja det ska bli roligt! Det ska jag göra :-)

Datum: 2009-03-14 Tidpunkt: 19:46:03
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0