Smörgåstårta till frukost :)

Fick smörgåstårta till frukost av Paps imorse. Mumma!
Han blev glad för våra presenter, han fick en stor toblerone och ett twinner dammsugarmunstycke som han önskade sig. Jag vill också ha ett sånt!
Är trött och seg idag, kom väl hem runt 03.45 igår men då man skulle ställa fram klockan så blev den ju helt plötsligt 05.15 innan jag gick och la mig. Suck. Vaknade runt 11.
Räknade ut att det blev drygt 16 mil totalt igår som chaufför, haha. Det är låååångt till Bredbyn. Och lååångt till Pappa också :P Man var lite seg där på slutet, men annars så var det ju lugnt. Det är rätt skönt att köra bil trots allt.
Elsk han låg och snarkade bredvid mig som vanligt. ;)

Nu håller lillebror på att fixa Guitar Hero: World tour och Guitar Hero: Aerosmith :) Blir kul..då kan man spela när man kommer hem :)

Nej, nu ska jag nog gå ner och vara social med min Paps innan det är dags att åka. Vi ska käka middag här och sen åker vi direkt till Dust innan vi far hem.. :)

Kommentarer
Saga

Fyfan vad gott med smörgåstårta, det är typ det bästa jag vet!

Datum: 2009-03-29 Tidpunkt: 23:57:16
Blogg/URL: http://www.sagasmedberg.devote.se
Jessie James

tackar tackar ;D

Datum: 2009-03-30 Tidpunkt: 08:56:01
Blogg/URL: http://jessiemodell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0