Skrubbar och tvättar

Har tvättat klädseln till soffan nu och det verkar ha fungerat.
Dock så har jag skrubbat armstödet och sprayat med "ta bort djurkiss-sprayen" och det luktar fortfarande.
Väntar på att det ska torka nu så ska jag skrubba igen, får prova nått annat medel..
Vet inte vad bara, har bara yes och vanligt skura-golv-medel hemma.
Har hört att man kan typ använda ättika men vet inte om jag vågar det på soffan, tänk om det luktar ättika för alltid då? Iofs bättre än kattpiss men ättika luktar inte så mumsigt heller.
Tips?
Skrubba skrubba skrubba.

Konstigt dock att sprayen fungerade på kuddarna, jag dränkte in dom i den och dom luktar inte alls fast man trycker näsan i dom, men armstödet luktar inte när man sprayat men sen när det börjar dunsta bort typ, då luktar det?

Jag blir tokig, och ledsen...

Kommentarer
Maria H

Jag råkade ut för kattpiss (ska döda kattjäveln om jag får syn på fanskapet!!!!) när jag hade nå grejer ute på bron. Använde grönsåpa vilket jag tyckte fungerade helt ok. Det svåra är väl om det har trängt ner i nån stoppning...

Datum: 2009-03-15 Tidpunkt: 06:22:40
Blogg/URL: http://www.legendier.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0