Så härligt väder!

Vilket härligt väder det varit idag, och tidigare i veckan också.
Synd bara att man jobbar så man inte kan vara ute.
Idag har väl varit en ganska vanlig dag, fast vi har ätit smörgåstårta för det var årsmöte för Astra IF.
Jag blev invald i styrelsen. Det var ju trevligt :P
Nu är det bara en dag kvar, sen är det helg.
Det ska bli så himla himla skönt alltså.
Och nästa vecka jobbar jag ju bara 2 dagar, yippie!

Ikväll ska jag nog följa Elsk, han skulle visst göra nått med Polon och ville att jag skulle följa med, så det kan jag nog göra.. :)
Så går tiden lite fortare och det blir fredag nån gång!!

Kommentarer
Bokmalen

Vad ska du göra för roligt nästa vecka då!???

Ja, visst har det varit härligt väder!! Bara synd att det ska va så isigt, det är svårt för mig att gå när jag omedvetet spänner mig! Fast jag tror det kan bli bättre för dom var å skrapade vägarna här idag!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-03-19 Tidpunkt: 18:43:28
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0