Mutad med skräpmat

Mutade Elsk med skräpmat så han följde med mig till stallet och tog in pållarna. Han är så himla duktig min söt! Hämtade in Dusten alldeles själv och tog sedan in Zandie när jag tog Chicko! Sen tog han av Dust täcket också!
Han börjar kunna det här nu, lättlärd är han!
Och bäst, det är han också! Alltid!! ♥

Så nu ligger vi helt döda i soffan och slöar. Jag har ont i skallen, men det börjar gå över lite nu. Blev ju så sent innan vi fick middag.
Försovde mig imorse. Jag hade visst tänkt kliva upp när klockan ringde, för jag vaknade sittandes i sängen med mobilen i handen. Är man trött då?
Kom bara ca 10 min för sent iallafall.
Har annars varit en vanlig dag bara.. inget roligt som hänt!

Hittade ett hus i bil&bostad som jag vill ha! "Bara" 2 150 000 i utgångspris! ;) Så himla fint!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0