Kladdkaka

Mums vad mina biffar var goda. :)
Nu sitter jag och väntar på att en kladdkaka ska bli klar.
Det stod i receptet 5-10 minuter beroende på hur kladdig man ville ha den.
Min har nog varit inne i 10 minuter nu och den är ju fortfarande smet?! SÅ kladdig vill jag faktiskt inte ha den.
Får se hur det går, minns inte när jag bakade kladdkaka sist.
Det var nog innan jag flyttade, så det är väl sådär 2½ år sen sist.

När den är klar ska Elsk och jag ta tag i lite motion. Han har lovat mig att följa med på en powerwalk. Fast det blir väl snarare som en lugn promenad för honom med hans långa ben! :P

Nej nu ska jag kolla in kakan igen.

Kl 21 är det säsongspremiär av Desperate Housewifes, missa inte!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0