Kisse har åkt nu..

Nu har kisse precis åkt. Jag grät en skvätt.
Visst vet jag att hon kommer att få det bra hos Paps. Men det blir ju så himla tomt här hemma istället.
Min älskade! Världens vackraste kisse! Håll tummarna nu att det fungerar när hon får mer utrymme och kan vara ute om hon vill. Då kanske hon kan flytta tillbaka när vi skaffar hus!

Har varit på Maxi och handlat. Köpte både såpa, ättika och såndär klädsel tvätt man använder i bilen. Började med klädseltvätten. Fungerar inte det så blir det såpa, och i värsta fall ättika. På nått sätt ska vi väl få bort lukten iallafall.
Det luktar åteminstone mindre nu innan jag tvättade för 4e gången. Nu luktade det mest när man satt näsan emot och luktade, innan luktade det så fort man låg bredvid. Så det är ett framsteg iaf.

Skönt att ha handlingen och hästen bortgjord, nu kan man bara slappa resten av dagen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0