Imorrn bär det iväg =)

Imorrn åker vi!
Äntligen äntligen, att det är så nära nu!
Snart ska vi få se Metallica igen!
Och träffa världens snällaste Hompe, som ska möta upp oss när vi kommer 06:45 på sin lediga dag =) Snällt!!
Dessutom får vi ju bo hos honom också =)
Kommer bli en kalashelg tror jag!

Men nu måste jag åka på jobb. Jag är seg som vanligt och kom på en maaaassa saker jag måste göra innan. Haha.
Tur man har flex. Annars hade det varit jobbigt!

Men, nä. Bäst att lyfta på röva å ta sig ut till bilen!!

Have a nice day!

Kommentarer
britten

å så roligt ! hoppas dte blir en kanonkonsert

Datum: 2009-03-05 Tidpunkt: 10:23:25
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Anonym

Asså jag trodde att jag skulle bli ett fetto bara, så jag är jäkligt glad över att det inte blev så :D



Ja superskönt med bilen! MAn är alltid lite nervös.

Datum: 2009-03-05 Tidpunkt: 17:00:16
Mikaela

Ja så namn kanske man ska skriva också :p

Datum: 2009-03-05 Tidpunkt: 17:02:53
Blogg/URL: http://m1kae1a.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0