Helgens lärdommar

Helgens lärdommar:
Släpp inte ut hästarna bakis efter 2 timmars sömn, du mår inte så bra då. (Men kul hade jag!)
Åk inte bil till ikea och kör 74 när det är 50 och polisen står med laser, du får böter då. (Min chaufför S fick erfara detta)
Gå inte omkring på ikea när du mår så illa att du bara kan sitta still, du mår inte så bra då. (La mig i en säng och sov)
Far inte på Hööks när du inte har någon häst att shoppa till, du blir bara sugen. (Hittade en fin grimma)
Ät inte 4 kakor på sträckan Härnösand-Älandsbro, du får ont i magen. (Men dom var goda)

Haft en riktigt trevlig helg, om än med alldeles för lite sömn.
Lördagen började med middag hemma hos mig med tjejjorna, sen kom karlarna och sen tog vi taxi till bowlinghallen. Drack lite öl där och sen fick vi skjuts av M till Pipes också hängde han också på dit. Mycket trevligt hade vi!

Btw, så var jag den enda dom tog leg på (!) -DU där, (pekar med hela handen) Vi vill ha leg på dig! (Pinsamt)

Kom i säng runt 03 och vaknade sedan 05. Kunde absolut inte somna om och 7.30 kom S och hämtade mig, for ut till stallet, släppte ut pållar, mockade (gick seegt), sen åkte vi mot Ikea. Och sen till hästen som S skulle provrida. Men det blev inget köp, den kunde mycket mindre än vad säljaren sa.
Så då blev det bara hem igen. Blev ett stopp i Härnösand på Subway för middag. Sen raka spåret hem.
Hemma runt 21, då la jag och Elsk oss i sängen. Jag var så trött så trött men ändå låg vi och pratade halva natten.

Idag är jag inte pigg, kan jag lova. Blir ingen träning idag faktiskt.

Kommentarer
catta

sv: haha ja de är otroligt fula huvva förstår itne alls vad de tänkte på när de gjorde dessa..

Datum: 2009-03-23 Tidpunkt: 12:03:34
Blogg/URL: http://catharinamodell.blogg.se/
vansinnet

Haha, stackare! IKEA är för mig alltd förknippat med illamående.

Datum: 2009-03-23 Tidpunkt: 14:28:30
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Bokmalen

Hmmm, ja det gäller bara att komma ihåg dom lärdommarna framöver! ;)

Du har ju hunnit hur mycket som helst denna helg, inte konstigt att du är trött!! Hoppas det går bra att jobba ikväll!

Kramen, Maria

Datum: 2009-03-23 Tidpunkt: 15:14:24
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
maria h

Hahaha!

Datum: 2009-03-26 Tidpunkt: 08:48:37
Blogg/URL: http://www.legendier.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0