Härlig vårdag

Vilken härlig vårdag det är ute idag.
Man blir så glad och mycket piggare!
S följde mig till stallet imorse och vad mkt roligare det är när man har sällskap där. Gick fint att släppa ut alla pållar idag, Dusten fick gå ut i pyjamas och det beslutet ångrar jag inte nu. Han hade kanske kunnat vara helt naken också!
Sen for vi hem och åt frukost, och sen har vi städat. Söt som S är så hjälpte hon mig! Det blev så fint och känns mkt fräschare nu. Skönt det!
Sen skjutsade jag hem henne, så hon skulle hinna göra sig i ordning innan hon skulle bort på middag ikväll.

Ringde Elsk och pratade med honom och han var inte så pigg, så han ska stanna i Husum tills imorgon i stället. Bättre det än att köra bil när man kanske har sprit kvar i kroppen. Sen ska ju jag vara borta hela dagen imorgon också, och ikväll är det ju bowling som gäller, så vi får ses imorgon kväll i stället.
Känns faktiskt skönt med lite tid ifrån varandra! Man behöver ju det också, och vi är inte ifrån varandra så ofta. Typ bara när vi jobbar..
Men lite tråkigt och tyst är det ju här hemma just nu.
Jag ska nog göra mig lite lunch iaf så jag inte är vrålhungrig innan middagen.. :)
Ha en härlig kväll/resten av dagen :D

Kommentarer
Bokmalen

Ja, visst är det härligt väder!! Jag å mamma tog en långprommis idag å det var skönt. Enda smolket i bägaren är att jag mår illa å är alldeles snurrig pga medecinen. Hua, det har suttit i hela dagen så blir det inte bättre så följer jag inte med ikväll. Marcus kommer hur som helst.

Vi ska beställa hem mat från Gandhi ikväll å det längtar jag till, mums vad gott!!

Ha det så kul ikväll!

Kramen, Maria

Datum: 2009-03-21 Tidpunkt: 15:44:03
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
A

Du är utmanad - kolla in min blogg!

Datum: 2009-03-21 Tidpunkt: 20:56:30
Blogg/URL: http://www.mittsnurrigaliv.blogspot.com
Mamma...

Kärlek mår bra av längtan...

Datum: 2009-03-22 Tidpunkt: 16:18:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0