Deklarerat

Upptäckte att man kan deklarera nu!
Jag fick tillbaka på skatten i år igen. Fast Elsk han får betala. Så det blev ju plus minus minus istället. Haha. Typiskt!!
Skönt att ha det gjort iallafall.

Har varit och släppt ut pållarna imorse. De fick gå ut i pyjamasarna för det är så fint väder här. Var lite kallt imorse men solen lyser ju rätt på dom och de fick ju frukost också så jag tror dom överlever..

Nu ska jag strax i väg och spela innebandy med jobbet. Sen ska jag köpa födelsedagspresent till Paps.
För min Paps han fyller år idag, GRATTIS!!!

Kommentarer
Paps

Tack för det min Gummis

Hoppas att jag får min Lamborgini Miura P400

jag skulle bli så glad!!! He He

Datum: 2009-03-25 Tidpunkt: 17:39:49
Saga

Kolla in min blogg ! :D

Datum: 2009-03-26 Tidpunkt: 00:08:42
Blogg/URL: http://www.sagasmedberg.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0