Dags att sova?

Dags att sova kanske, med tanke på att jag ska släppa ut hästarna imorgon och kliva upp kl 7.
Börjar faktiskt bli trött nu så´jag ska nog leta rätt på sängen.. eller soffan kanske? Där har då Elsk somnat med tv´n på, min söta lilla gubbe!
Kissarna har såklart sin lektimme nu bara för att jag vill gå och sova.
Som vanligt kommer jag väl att bli skitpigg så fort jag lägger huvudet på kudden. Brukar ju vara så.
Känner inte alls för att åka ut till stallet imorgon bitti. Drygt känns det!
Men det är väl bara för att jag inte varit där sen i fredags. Min älskade mamma har ju tagit hand om det.
Dust är mysig iaf, så efter lite pussar på honom känns nog allt en smula lättare. Är bara så drygt att åka och släppa ut ibland.
Önskar att han kunde bli frisk så jag kan få sitta på hans rygg igen. Det är inget kul att ha en häst man inte kan rida på. Jag är ingen pysselmänniska, jag vill rida! Saknar det så hemskt mycket just nu...

Nej, jag ska hoppa i säng NU!

Kommentarer
Mamma...

förstår hur du känner min älskade dott, minns ju själv hur det var under de många skadeperioderna med Wanda...

Och när jag var i stallet, kom suget, -tänk om...



Ha en bra dag iallafall, och så du vet, -jag jobbar vi kan höras inatt, två "nattugglor" ;-)

Datum: 2009-03-11 Tidpunkt: 12:32:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0