Dagen med det stora M:et

Blev en rolig kväll ute igår, och eftersom jag var nykter så mår jag bäst av alla idag, yey! ;)
Hamnade på Max efteråt innan vi tog en taxi hem och stupade i säng där vid 03.30 tiden. Trötta!
Dagen har börjat med lite städning och sen ska vi väl pula i oss nån mat.
Sen tror jag att vi bara ska ta det lugnt innan det är dags att ta sig ut till Globen. Som jag längtar!!

Vill helst inte åka hem ;)

Förresten, min Elsk har lite problem med geografin, igår sa han "Ska vi inte flytta upp hit?" Njae sa jag det blir lite svårt eftersom vi inte bor i Skåne men NER kan vi ju alltid flytta :P Haha.
Tror han trivs!

Kommentarer
Bokmalen

Hm, ja, vad ska jag säga!?? Ha inte för höga förväntningar inför kvällen. Marcus sa att det var ok, men inte alls så bra som han trodde att det skulle va. Jag hörde lite besvikelse i hans röst... Sorry!

Jag känner en till som ska gå ikväll. Hoppas ni kommer att gilla det!

Kramen, Maria

Datum: 2009-03-08 Tidpunkt: 12:34:53
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0