Baslåda i Polon

Nu är baslådan inkopplad i Polon också!
Fast någon skruvning hann det inte bli, stackars H spydde ner hela baksätet och sin mamma. Jag klarade mig som tur är, jag som är livrädd för spya och typ spyr själv när någon annan gör det. Tur är att jag inte gjorde det!
Köpte en wunderbaum på vägen hem, haha. Jobbigt att hålla för näsan hela vägen. Nu har Elsk skrubbat sätet också, tur att vi köpte sån där bilklädseltvätt till soffan så vi hade det hemma.
Elsk är duktig nu och håller på med handfatet också, yuäck! Hade typ blivit stopp där. Megaäckligt säger han..

Jag ska gå och kolla om det är något roligt på tvn, sen blir det nog en tidig kväll.
Imorgon är det ju äntligen fredag :)
Hoppas och tror att det blir en rolig helg!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0