v.22 och v.23

Kan ju även konstantera att v. 22 och v.23 så var träningen lika med NOLL.
Dels på grund av allt med Dusty, och sen eftersom jag blev sjuk.
Jag hoppas att jag är så pass pigg att jag åteminstone kan ta några korta promenader den här veckan, för det går inte, jag måste motionera annars sätter det sig på magen direkt. Och det vill jag INTE. Det är verkligen inte roligt.
Dessutom är det ju så avkopplande i skallen att vara ute och gå/springa eller överhuvudtaget träna också.
Man får mota bort allt som mal på därinne ett tag.
Så jag hoppas att jag orkar ta mig en liten prommis idag!

Kommentarer
vansinnet

Som jag skrev: Sjukdomen är däkert en reaktion på det jobbiga du varit med om. Jag blev ju också jättesjuk.

Men jag hoppas du snart kan börja motionera igen, för det är verkligen ångestdämpande.

Kram!

Datum: 2009-06-08 Tidpunkt: 08:21:30
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0