Summerdays

Andra soliga varma dagen på rad idag. Gud så skönt.
Igår tyckte dock mitt huvud att det var alldeles för varmt,kvavt och fuktigt så jag drogs med huvudvärk och mossa i skallen hela dagen. Tur att det gick bra att jobba inatt ändå.
När jag kom hem imorse var jag sjukt pigg och kunde inte gå och lägga mig förrän halv 9 typ. Sov till halv 3 ungefär.
Är lite småtrött nu men tänkte försöka ta mig ut på en promenad om en stund och njuta av det fina vädret. Har ju faktiskt varit ute en liten stund idag också men solen behövs ju så man får passa på.
Igår spenderades dagen/kvällen innomhus med mor min, hjälpte henne att städa och sen såg vi en riktigt mamma-beffa film som tårarna rann till!

Inatt ska vi käka tacos på jobbet eftersom det är sista natten innan semestern!!
Så jag måste dra iväg och handla också innan jobb!

See you!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0