Sjukling

Fortfarande sjukling även om det börjar bli bättre.
Idag har det varit huvudvärk, hosta och snuva.
Men det är ju bättre än feber, halsont, hosta, snuva, huvudvärk och hängighet iallafall.
Det börjar åteminstone gå åt rätt håll eftersom jag börjar känna mig sjukt rastlös över att inte kunna röra på mig.
Men är förbenat less på snuvan och huvudvärken iallafall.
Det är riktigt tråkigt att vara sjuk och inget kunna göra.

Imorgon ska jag jobba övertid iallafall så jag hoppas jag känner mig någorlunda bra imorgon. Men har ju jobbat hela veckan trots feber så det ska nog gå bra.
3 veckor kvar till semester.

Igår kom Paps upp och hälsade på och vi handlade kläder åt honom till lillebrors student också bjöd han på lunch. Åkte och köpte lillebrors studentpresent han ska få från mig också.
Sen på kvällen var det lagfest med jobbet men åkte hem innan efterrätten för var inte speciellt pigg då. Suck.

Annars så är livet väldigt tråkigt utan Dusty.

Kommentarer
Curant

Jo du... Det är fler som räknar ner till semestern... Jag börjar v 28.



Förstår att ditt hästlösa liv är lite trist...

Jag skulle aldrig klara det, även om jag ibland vill slippa jobbet...

Men du får komma o hälsa på (och hämta ditt videoband) och snusa på mina hästar..



Kram!!!

Datum: 2009-06-07 Tidpunkt: 08:28:03
Blogg/URL: http://curant.blogg.se/
Lina

Hoppas du får vara frisk! Har du hört något om den här skolan, http://www.strombackfolkhogskola.se, hittat drömutbildningen! Kul om någon kunde tipsa och guida mig lite :)

Datum: 2009-06-07 Tidpunkt: 10:52:15
catta

ja jag är tacksam att man lever i dag.. huvva

Datum: 2009-06-07 Tidpunkt: 12:54:37
Blogg/URL: http://www,catharinamodell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0