Sjuk.

Jag är sjuk.
Suck.
Började med megaont i halsen och typ jättehes. Men inatt har jag garanterat haft feber, som jag svettats och frusit hela natten. Nu är jag jättesnuvig också. Suck!

Fi och jag har iallafall gjort fruktsallad och köpt vaniljglass så nu ska vi kurera mig ;) haha.

Kan inte springa Vårruset iallafall, jag som sett fram emot det så mycket!

Ska få jobba övertid på söndag, så jag får tametusan inte bli sjukare nu. Måste orka jobba.. Känner mig rätt pigg nu iaf. Är bättre än imorse!!

Ska äta fruktsalladen nu :)

Det går upp och ner...men jag lever iaf.
Vissa dagar kan jag vekligen inte förstå att han är borta, det känns som att jag bara har ledigt från stallet.
Men nu har det snart gått en vecka. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och göra honom frisk!
Min älskade.
Livet är inte detsamma utan dig....

Kommentarer
Mamma...

Så väldig megasynd!

Krya på dig nu och tänk på hälsan... Kram!



Och, -ja det kändes verkligen tomt och vedmodigt när jag var in i sadelkammaren igår, även om det var ett tag sen det bodde häst i stallet permanent, så sitter alla minnen och stunder kvar i väggarna där...

Detta trots att det ju är en tid sen jag tog farväl av hästlivet, men det är väl också för att det är så mycket "jag" där, som jag lämnat efter mig.



Livet är föränderligt!

Datum: 2009-06-03 Tidpunkt: 13:41:19
vansinnet

Det är säkert sorgen som tar ut sin rätt. Jag blev också jättesjuk efter jag tagit bort Lindy. Kroppen orkar inte försvara sig mot alla baciller. Hoppas du snart är bättre. Kram!

Datum: 2009-06-03 Tidpunkt: 16:46:05
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0