Roligheter

Nu har jag varit duktig och lyckats få tag på hyresvärden, så nu ska jag hämta kontraktet senare i veckan. Det blir nog kalas! Också fick jag adressen så jag kunde beställa bredband, jag hoppas att jag gjorde rätt bara. Men det var stadsnätet som gällde så det var perfekt för det var det som jag ville ha. Då kan man nämligen välja T3 som inte lagrar några uppgifter om sina kunder så dom har inget att lämna ut heller. Kanon!
Måste väl skicka in om adressändring också antar jag. Fick ju veta adressen nu nämligen!

Också har jag ringt söta A på jobbet och bokat tid för slingor hos henne, och jag fick tid imorgon redan! Kalasbra! Nu längtar jag som en tok! :) Hihi, ska bli så skönt..

Funderar om man skulle ta och ge sig ut på en promenad kanske, hade ju tänkt träna imorgon men passet slutar 12 och jag ska vara 12:15 på Clip så det hinner jag ju inte med. Typiskt dock! Hade varit skönt!

Ska surfa runt lite iaf, kanske blir det en promenad också...känner mig lite hängig idag dock.

Kommentarer
Hästpassion

sv: Tack!! Jag kan lova att jag har haft det hur bra som helst.

Datum: 2009-06-15 Tidpunkt: 15:54:16
Blogg/URL: http://hastpassion.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0