Övertids-helg

Jobbar övertid hela helgen.
Dag idag och kväll imorgon, sen är det kvällsvecka till veckan. Veckan efter det ska jag jobba natt! Och sen är det semester!
Mår inget vidare idag, jag har huvudvärk och mår lite illa. Har tagit 2 alvedon iaf, börjar kännas lite bättre nu.

Önskar att dagen kunde gå lite snabbare nu, men snart är nog klockan 15.30 och man får sluta för dagen.
Ska bara ta det lugnt, kanske se en film eller så ikväll. Slapping på hög nivå iallfall för jag är idiot-trött.

Men nu är det bäst att jobba vidare!

Kommentarer
Mamma...

Tack för igår och tack för Morsdagspresenten, ska våga mig på att prova den idag -var ju taxi inatt så då ville jag inte även om det hade behövts...

Idag känns det som att luften gått ur mig, har massor att göra och att tänka på men vill ingenting -vill bara softa, trött och ont...



Kramar...

Datum: 2009-06-13 Tidpunkt: 13:25:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0