Kaffe kaffe

Sitter med en kaffekopp (svart!) och ska bara dricka upp det, sen ska jag bege mig ut på en promenad tänkte jag.
Måste passa på medans solen fortfarande lyser.
Fast jag har ont i rygg och mage idag, det är inget roligt. Har proppat i mig en ipren och choklad nu, det är väl den bästa medicinen? :)
Får se om jag lyckas med en powernap innan jobbet inatt eller om jag måste hålla mig vaken tills imorgon. Som tur är så sov jag ju tills klockan var typ 14. Fatta att jag sov i 12 timmar?! Helt sjukt, så länge brukar inte jag sova..känner mig helt mosig i skallen.
Blir skönt med en promenad, så kanske huvet blir mindre mosigt också.

Snart en månad utan Dusty. Längsta månaden i mitt liv. Att det skulle vara så tomt, det hade jag aldrig kunnat föreställa mig!

Kommentarer
Bokmalen

Nämen, hallå där!! Har du börjat jobba natt!!!????? Vilket lag då??? Blir det för alltid eller??? Du måste ju berätta!!!

Själv åker jag hem imorgonbitti.

Kramen, Maria

Datum: 2009-06-21 Tidpunkt: 17:02:09
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0