Dumma hals

Trodde ju att jag började bli bättre, kände mig så mycket piggare igår.
Men imorse vaknar jag och känner att halsen börjar göra ont igen.
Jag hoppas att det inte tänker bli värre, för jag orkar inte bli ännu mera sjuk nu.
Jag som var så nöjd att jag hade tagit mig igenom kvällsveckan utan sjukdagar. Kanske inte så jättesmart men, jag tyckte ju att jag var för pigg för att vara hemma.

Nu börjar nedräkningen till lillebrors student, på fredag gäller det! Stora stora lillebror! ♥

Nej nu ska jag kolla om det är någon som vill gå och fika snart, jag börjar bli hungrig. :)

Kommentarer
Mamma...

Å då får vi ses!!

Krya på dig älskade dott!

kram-kram

Datum: 2009-06-08 Tidpunkt: 10:44:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0