Biltvätt

Idag har jag (förutom att sova bort nästan hela dagen) ägnat mig åt att tvätta min kära bil!
Så nu ser den betydligt trevligare ut. Skulle dock ha tagit och dammsugit ur den också, oj vad mkt häst och hundhår det är i den! Fast, det är ju lite nostalgiskt också, jag menar, det kommer inte att bli så mycket hästhår och höboss i den under en lång tid framöver. Suck.
Den behöver dock tvättas ett par gånger till skulle jag tro, för den var riktigt skitig. Men nu börjar man ju iallafall se vilken färg den egentligen är ;)
Får hoppas på fint väder till veckan så kanske jag orkar tvätta den igen.

Nu börjar det närma sig flytt också. Sitter och surfar runt på inredningsbloggar och börjar faktiskt känna lite glädje och inspiration att flytta. Fast fortfarande känns det mest läskigt och jobbigt.
Tänk att lilla jag ska bo alldeles själv? Ni måste lova att komma och hälsa på mig ofta! Annars klättrar jag nog fort på väggarna. Jag, i en liten etta! (eller som det står i kontraktet 2 rum och pentry).

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0