Äntligen sista kvällen

Äntligen är det sista kvällen denna vecka. Ska bli så skönt att få vara ledig imorgon. Visserligen jobbar jag på lördag, men det känns inte lika jobbigt som att jobba ikväll.
Är sjukt less och har ont i huvudet. Trött är jag också fast jag sovit hur länge som helst. Vaknade vid 12:15.
Har varit till J idag och hämtat post och så. Såg lite Lost hann vi också innan det var dags för mig att åka till jobbet.
Hoppas du för en underbar midsommar! Känns konstigt att fira den utan dig..

Ikväll är det bra betalt iallafall, så man ska då inte gå hem tidigare. Bäst att hålla ut!!
Nästa vecka är det dags för natt-jobb. Blir nog roligt!

Nej, nu ska jag ta och återgå till jobbet. Skulle bara slänga in ett inlägg först tänkte jag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0