1 månad

Idag är det en månad sen min älskade somnade in.
En hel månad har gått och inte känns det bättre för det.
Det är så innihelvete tomt utan honom.
Man vet inte vad man har förrän det är borta...

Livet kommer aldrig mer bli sig likt.

Att förlora den man älskar mest av allt och dessutom har bestämt det själv...det känns i hjärtat.

Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden och få borra ner näsan i hans päls en gång till.
Han som alltid lyssnade när allt var skit, han som alltid fick mig glad och lycklig genom att bara finnas där.

Min älskade Dust. ♥


Kommentarer
vansinnet

Man tror att det ska kännas bättre med tiden, men jag vet inte det jag. Tycker nästan att det blir värre på ngt sätt. Man binder in sorgen mer nu n tidigare eftersom man på ngt ätt känner att "nu borde jag vara klar".

Datum: 2009-06-28 Tidpunkt: 09:02:14
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Mamma

Skulle kommentera redan igår, men det fanns inte läge. Se ditt nya inlägg, till er båda: stå på er, ni får och ska gå igenom detta, de "galningar" som påstår att "man kkan ju inte jämnföra ett djur med en människa" vet inte vad det handlar om, sorgen och dess faser är detsamma.

Kramar till er båda, ni har tyvärr fortfarande lång väg kvar att vandra, men det finns ljus där på andra sidan sorgen, jag lovar!!

Datum: 2009-06-29 Tidpunkt: 09:19:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0