Update träning

Vecka 27:
Endast jogginturen i elljusspåret denna vecka pga flytt osv. Suck.

Vecka 28:
40 min Crosstrainer. Gick jättebra! Knät var jättesnällt.
Promenad 30 min tillsammans med J. Härligt väder!
Joggingrunda 3km, 25 min. Gick fint. Blev lite intervall jogg typ.

Vecka 29 (hittintills):
Må: Joggingtur, 5 km, 45 minuter. Intervall jogg, hittade ett träningsschema på Iform som jag tänkte följa inför Bellmanstafetten. Detta var första passet. Gick kalasbra, drog ut på den sista intervalljoggen längre än man skulle bara för att det var så skönt att springa. Var ett härligt spår i skogen vi var och sprang på.
Tis: 5km promenad runt Rocksjön. Gick bara fint, lite problem med en fot bara. Som vanligt! Trots såna där funktionssockar. Annars inga problem.


Sådär, en snabb-update istället för att göra ett inlägg om varje, det kanske inte hade varit så skoj att läsa om. Iofs så är det ju min blogg, men ändå :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0