Trött

Ska dra mig hemåt nu och hoppas att jag orkar dra på mig träningskläderna och ge mig iväg ut på en joggingtur.
Hade tänkt hinna med så mycket mer idag än vad det nu kommer att bli.
Skulle behöva sova lite också. Har sovit typ 4-5 timmar inatt igen..
Det känns!
Men det känns viktigare att träna och duscha och käka än att hinna sova..

Hoppas mitt internet kommer igång snart också, det är så tråkigt att vara utan..

Imorrn ska mamma och jag måla! :)

Och inatt ska världens mysigaste Margit  vara hos mig, jag längtar!!

Kommentarer
Mamman

Hoppas ni fick sova gott båda två och att hon var på sitt allra keligaste humör!



Kommer över när jag käkat frukost och kollat lägenheter klrt!

Kram

Datum: 2009-07-29 Tidpunkt: 08:11:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0