Morgonjogg!

Det blev en morgonjogg runt Munksjön!
Sprang Iform programmets sista del för den här veckan. Det gick finemang. Fick lite håll mitt på sjön men det gick över efter några minuters promenad.
Sprang 2 omgångar till, utöver själva programmet också. Gick inte lika bra som i torsdags, men det var ju ett nytt spår och det var innan frukost denna gång. Jag var dum och glömde dricka vatten innan jag stack iväg så jag blev ganska snurrig.
Mina fina rosa hörlurar fungerade finemang iallafall, de ramlade inte ur örat en enda gång. Enda nackdelen är väl att man får så bra ljud så man hör inget annat. Också gnekar det lite i örat när man springer.
Själva rundan blev nog runt 6 km och tog ca 50 minuter.

Munksjön


Några söta som jag var tvungen att stanna och ta kort på!

Kommentarer
Blurry

finemang! :) men var det verkligen nödvändigt att springa PÅ sjön? är det inte bättre att spring runt om? pöss på dig!

Datum: 2009-07-18 Tidpunkt: 16:29:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0