Internet

Nu har vi fått igång internet här hos S med min dator. Väldigt nice!
Synd bara att min dator är cp-störd och vill inte att mitt trådlösa nätverk ska fungera hela tiden. Det är precis som vanligt, den tappar hela tiden anslutningen. Suck. Det är lite jobbigt.

Idag har det varit lite otur med vädret. Vi åkte till Gränna för att ta oss en tur där. Men när vi väl kom fram så började det spöregna, så vi åkte hem igen.

Så S och jag har tagit det lugnt och sett en skitkass film som vi stängde av, också har vi spelat kort med grannen ;)

Hoppas på bättre väder imorgon så vi kan ta oss en springtur :)

Ska upp med tuppen imorrn och städa ur det sista ur S gamla lägenhet inför ombesiktningen, sen ska vi nog på Ikea! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0