Ikea ;)

Jag har ont i huvudet och mår inte så bra idag. Det är lite drygt tycker jag. Suck.
Får hoppas att det går över tills ikväll, för då ska vi ut och springa S och jag. Blir nog nice!!

Idag har vi städat lägenheten och den har blivit besiktad och godkänd. Så skönt!
Sen åt vi megagod sallad till lunch, dom har världens godaste kebabkött här nere. Och sen for vi på Ikea.
Jag skulle egentligen bara handla spotlights åt J och fönsterlampor åt mig. Men S hade tipsat om lite grejjor så då blev dom också inhandlade.
Så nu har jag iaf jättefina rosa fönsterlampor. ;) Det ni!

Nu ska jag surfa runt lite :) Och sen ska jag flytta bilen (är bara 2 timmars parkering här utanför) och sen försöka vila lite tror jag.

Kommentarer
Bokmalen

Det låter ju som att du har det bra. Förutom huvudvärken då...

Jag ser fram emot att vi åker bort nästa vecka. Ska bli skönt att få se lite nya vyer...

Kramen, Maria

Datum: 2009-07-16 Tidpunkt: 16:12:35
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0